Heroma: İş Yönetimi için Kapsamlı Mobil Uygulama
Heroma, yöneticiler ve çalışanlar için iş akışlarını kolaylaştıran, birkaç önceki uygulamayı tek bir platformda birleştiren Android için tasarlanmış bir mobil uygulamadır. Bu ücretsiz uygulama, kullanıcıların maaş, bakiye ve çalışma saatleri ile ilgili kişisel bilgilere her zaman ve her yerden erişmelerini sağlar. Ayrıca, tatil, yokluk veya çalışma durumu değişiklikleri gibi istisnaların kaydedilmesine ve giriş-çıkış yapma yeteneğine de olanak tanır.
Yöneticiler için uygulama, talepleri onaylama ve çalışan verilerini ve çalışma saatlerini görüntüleme araçları sunar. Kullanıcılara sunulan özellikler, organizasyonun Heroma kurulumunun özel yapılandırmasına bağlıdır. Özellikle, uygulama tamamen önceki sürümlerle geriye dönük uyumludur, bu da kullanıcıların indirdikten sonra tüm verilerine, iş akışlarına ve ayarlarına sorunsuz bir şekilde erişebilmelerini sağlar.